Welk type slechthorende ben jij?

Doe de quiz en ontdek op wie jij lijkt

Goedemorgen,

In mijn nieuwsbrief schrijf ik vaak over andere slechthorenden. Daarmee hoop ik te laten zien wat er mogelijk is. Waarschijnlijk herken jij jezelf wel in die verhalen.

Wat mij daarbij fascineert is de vraag: welke rol speelt jouw persoonlijkheid in de keuzes die je (op werkgebied) maakt? Uit de slechthorenden die ik tot nu toe portretteerde, waren er een aantal die een flinke impact hadden op hun vakgebied.

Persoonlijkheidsquiz

Daar wilde ik iets leuks meedoen. Ik had wat tijd over en heb een leuk quizje gemaakt. Met het beantwoorden van tien meerkeuzevragen kom jij erachter op welke beroemde slechthorende figuur jij lijkt.

De quiz is openbaar, dus leuk als je de link (https://ivlv.me/UhtUS) deelt 😀 

Fijne werkweek!

Stan

Reply

or to participate.