Gelukkig nieuwjaar! Wat zijn jouw plannen?

Handig format voor een jaarplan en een terugblik op mijn kerstvakantie

Goedemorgen,
 
Allereerst: de beste wensen voor 2024! Ik wens je een gezond, gelukkig en natuurlijk succesvol jaar!

Hopelijk heb je fijne vrije dagen gehad. Ik in ieder geval wel. Na de kerstdagen met familie besloot ik last minute naar het gebarenrestaurant in Maastricht te gaan. Georganiseerd door Limburg Hoort Zo. Het was een gezellige avond, met bowlen en gourmetten. De lange reis vanuit Deventer naar Limburg meer dan waard. NOS maakte er een leuke reportage over (met ondertitelde video).

🎄 Kerstcommercial

En er was nog meer leuks voor slechthorenden rondom de kerstdagen: de commercial van Schoonenberg. Ik heb vaak kritiek op de reclames van hoorketens, maar deze vind ik dan wel weer heel geslaagd. Slechthorendheid is van alle leeftijden.

📔 Jaarlijkse review

Wat zijn jouw plannen voor het komend jaar? En hoe kijk je terug op het vorige jaar? Misschien heb je de kerstvakantie al gebruikt voor reflectie. Mocht je dat nog niet hebt gedaan: het format uit het boek van GRIP van Rick Pastoor helpt jou daar wellicht bij.

Succes met je werkweek!

Stan

Reply

or to participate.