Vakantie, interviews en een nieuwe baan

Een nieuwe uitdaging

Goedemorgen,

Genieten jullie ook zo van het mooie zomerweer? Ik was twee weken op vakantie in de Moezel, een prachtig gebied in Duitsland. Heerlijk genoten van mooie plaatsjes, curryworst, flamkuchen, zwarte roodstaarten (vogelsoort), rode wouwen (ook een vogelsoort), wijn, SUPen, fietsen en wandelen. Eenmaal terug was er ook nog genoeg leuks te doen (en te lezen: Daar waar de rivierkreeften zingen).

Dus zit ik deze editie van de nieuwsbrief op zondagavond om 21.30 uur te typen. Ik heb nog genoeg mooie verhalen in petto, maar helaas nog niet af. Wat er komt? Ik heb een officier van justitie en een filmmaker geïnterviewd. Ik heb binnenkort een interview met een ondernemer die mij persoonlijk heeft geïnspireerd. En ik werk aan een verhaal over dove en slechthorende sporters.

Daar zul je nog even op moeten wachten. Ondertussen kun je al wel inspiratie vinden en ervaringen uitwisselen in de Succesvol slechthorend Community, speciaal voor lezers van deze nieuwsbrief. Je vindt de link onderaan de nieuwsbrief. Ik zag dat er afgelopen week al veel gepost is, onder andere over lezen van audiogram, over solo-apparatuur, schrijftolken, automatische ondertiteling en ervaringen in diverse beroepen. Je bent van harte welkom!

De komende week vier ik nog even vakantie, daarna start ik in een nieuwe baan. Jawel, transfernieuws: ik ga als communicatieadviseur aan de slag bij Ieder(in), het landelijke netwerk voor mensen met een beperking of chronische ziekte. Zij doen belangrijk werk als belangenbehartigers – check bijvoorbeeld dit NOS-bericht over ondertiteling.

Heel veel zin om daar te starten! En voor nu ga ik nog even genieten van de vakantie.

Fijne werkweek (of fijne vakantie, voor de geluksvogels)!

Stan