Terugblik: Succesvol slechthorend in 2023

Het jaar van deze nieuwsbrief in cijfers: 21.300 woorden, 40 e-mails en 497 abonnees

Goedemorgen,

Vanwege de kerst stuur ik je deze nieuwsbrief een keer op vrijdagochtend. De komende weken neem ik zelf een paar vrije dagen op, en dan ben ik vanaf 8 januari weer volle bak terug met nieuwe tips, trucs en inspiratie.

Jaaroverzicht 2023

De traditie schrijft voor dat je in deze periode terugblikt op het afgelopen jaar. In deze nieuwsbrief doe ik dat op het gebied van werk. Ik maakte dit jaar een mooie stap in mijn eigen loopbaan: ik startte in juni als communicatieadviseur bij Ieder(in). Nog geen moment spijt van gehad!

Ik kijk ook graag terug op mijn jaar met Succesvol slechthorend. Mijn hoogtepunt afgelopen jaar was het interview met Jouke Osinga, officier van justitie. Hij nodigde mij uit om langs te komen bij het Openbaar Ministerie en daar meerdere zittingen tegen minderjarige verdachten te volgen. Dat maakte veel indruk. Zo meekijken met hoe iemand zijn werk doet, in zo’n setting, dat hoop ik vaker te gaan doen.

Het interviewartikel met Jouke werd een van de vele mails die ik dit jaar verstuurde, veertig in totaal. Ik heb nog wat meer statistieken opgezocht. Bekijk hieronder het jaaroverzicht van 2023 in cijfers:

Jaaroverzicht 2023 in cijfers. De nieuwsbrief heeft 497 abonnees, 40 e-mails zijnverstuurd en er is een groei van 38% in abonnees. Het gemiddelde openinspercentage is 69%, de site is 27.200 keer bekeken en er zijn 21.3000 woorden geschreven. Dit is de top 5 van e-mails: 1. slechthorendheid in illustraties, 2. welk type slechthorende ben jij?, 3. interview met wendelina timmerman (hoorcoach), 4. waarom je iemand met kunnen zien om een geprek te voeren, 5. interview met michiel de cock (audicien).

Klik op de afbeelding om deze te downloaden.

Overzicht nieuwsbrieven

Alle nieuwsbrieven vind je snel terug op succesvolslechthorend.beehiiv.com. Deze week heb ik hier ook categorieën aangemaakt, voor nog meer overzicht. Klik bijvoorbeeld onder de zoekbalk op ‘Interviews’ en je vindt een overzicht van al mijn gesprekken met inspirerende slechthorenden!

(De website www.succesvolslechthorend.nl moet ik nog updaten; tot die tijd kun je dus op de Beehiiv-site terecht).

Schermafbeelding van Succesvol slechthorend (zoekbalk met daaronder de categorieeen)

Schermafbeelding van de website. Klik op de afbeelding om direct naar de site te gaan.

Fijne feestdagen!

Hoe was jouw jaar op werkgebied?

Fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Stan

Reply

or to participate.